TRFFK.ca | Blogue
628
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-628,paged-3,page-paged-3,page-blogue,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-,qode-theme-ver-13.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive
 

Blogue

Blogue

It’s no secret that the automotive industry is encountering disruption, but how fast are new changes heading our way? Al-Karim Awadia, Head of Industry – Auto at Google Canada shared several key insights into future disruption during Google ThinkAuto 2019. Starting off with the industry headwinds,...

Read More

Pour obtenir des résultats, vous devez bien sûr répondre aux attentes des consommateurs, mas avant tout, ils doivent penser à vous. Le paysage numérique est en constante évolution: innovations publicitaires, avancées technologiques et comportement des consommateurs. L’industrie automobile doit suivre le rythme et demeurer un...

Read More

Staying relevant to consumer expectations is key to driving results for your business. The digital landscape is constantly evolving due to innovations and advancements in technology and consumer behaviours. The automotive industry must keep pace and stay educated in the realm of digital marketing to...

Read More

Le marketing numérique poursuit son évolution à un rythme effréné. Certaines pratiques des premières heures tombent dans l’oubli, remplacées par de nouvelles techniques et technologies. Ces changements influent bien entendu sur les méthodes utilisées pour joindre les consommateurs qui progressent sur le parcours d’achat automobile;...

Read More

Digital marketing evolves at an astounding pace each year. While some practices fade into obsolescence, other emerging technologies take their place. These changes are as relevant to the car buying journey as any industry, and staying up to speed with new consumer buying trends is...

Read More