TRFFK.ca | Blog
364
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-364,paged-4,page-paged-4,page-blog,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-,qode-theme-ver-13.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive
 

Blog

Blog

Let’s talk Display Advertising. One of the key players in the world of digital marketing, it’s an ever-evolving, regularly-used, and often-misunderstood advertising strategy. In its most basic form, it’s an online method of advertising that puts a company’s promotional messages on third party sites or...

Read More

Ce mois-ci, nous nous plongeons dans le sujet de la publicité par bannières, et l’une des questions souvent posées à notre équipe TRFFK est la suivante: Comment peut-on mesurer son effet? La réponse commence en discutant du parcours d’achat automobile. Il faut se rappeler que...

Read More

This month, we are drilling in to the topic of Display advertising, and one of the questions that comes up over and again for our TRFFK team is this: How do we measure its impact? The answer begins with the consumer journey. Understanding that today’s...

Read More

(article rédigé en partenariat) Un sage a un jour posé la question: “Qu’est-ce que le marketing sans une mesure d’efficacité?”. Chez TRAFFK, ça fait longtemps que nous connaissons la réponse: “Rien!”. Mettre en marché son commerce et ses produits, c’est excitant. Mais ça peut rapidement devenir...

Read More

Featured Partner Series A very wise person once asked, “What is marketing without measurement?” At TRFFK, we don’t need to ask ourselves that question, however, because we already know the answer: Nothing! While marketing may be exciting, it is an expensive and fruitless exercise if you...

Read More

L’objectif de toute campagne marketing demeure le même: joindre la bonne personne, avec le bon message, au bon endroit. Et de nos jours, le bon endroit est facile à découvrir… Indice: que font beaucoup (trop?) de gens en public, au travail et à la maison?...

Read More

The goal of marketing is to reach the right people with the right message in the right place. And it only takes a cursory glance around any room, restaurant, or workplace to realize exactly where that place is…(That’s to say, in front of a screen,...

Read More

(article rédigé en partenariat) Avez-vous déjà utilisé le verbe “Binger”? Comme dans “Je vais te “Binger” ça pour te trouver la réponse”. Probablement jamais, n’est-ce pas? Et pourtant, “Googler” est un verbe qui est passé dans les habitudes! C’est un peu bizarre que ce verbe...

Read More