TRFFK.ca | Blog
364
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-364,paged-2,page-paged-2,translatepress-en_US,page-blog,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-,qode-theme-ver-13.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-7.0,vc_responsive
 

Blog

Blog

If the saying ‘necessity is the mother of invention’ is anything to go by, current challenging times definitely call for some innovative steps and out-of-the-box digital marketing strategies. If you’re a car dealer looking for answers on how best to leverage digital platforms during these...

Read More

Après une excellente année 2018, les résultats de ventes de véhicules neufs 2019 peuvent sembler décevants pour certains. Un rapide coup d’oeil nous révèle cependant que 2019 fut tout de même meilleure que 2017! Sur l’année entière, les ventes de 2019 ont reculé de 3,6%...

Read More

Google investit des milliards de dollars dans des projets d’intelligence artificielle et d’apprentissage automatique. Comment pouvons-nous en tirer parti pour améliorer la performance de nos campagnes marketing? La réponse: les annonces "responsives" (terme utilisé par Google). Alors que Google a mis au point ces nouvelles...

Read More

Google invests billions in Artificial Intelligence and Machine Learning projects, how can we leverage this to help increase the performance of our marketing campaigns? Three words: Responsive Search Ads (RSA). With Google's newest update to the text ad, we’ve levelled up our automation and A/B...

Read More

Ne faisons pas de détour: l’industrie automobile vit au rythme des saisons. Que l’on soit concessionnaire ou marchand automobile, on a tous un petit pincement au coeur à l’arrivée des premiers flocons. Lorsque les consommateurs n’osent plus mettre le bout du nez dehors, tout devient...

Read More

Let’s face it, seasonality has a huge impact on the automotive industry. As dealers, it’s not your first rodeo, and we brace ourselves, when the degrees fall below 0 and we get that first dusting of snow. For most consumers, the fear is the cold,...

Read More

Un autre jour, une autre statistique Google change ou disparaît! Le 30 septembre dernier, Google a éliminé la statistique "Position moyenne" de ses rapports. Si vous utilisiez la statistique Position moyenne pour justifier votre performance et que sa disparition vous laisse sans repère, ne vous inquiétez...

Read More

Another day, another Google metric come and gone. On September 30th, 2019, we laid the average position to rest. If you’ve been justifying your performance with average position and its absence has you wondering how to carry on in the curious world of search, worry not,...

Read More